Sunday, May 31, 2009

pekung di dada.

madah dan kata ungkapan dr hati beku..
bertarung berpangkah dgn akaL dan minda..

aku pasrah aku tegar...
Tegar dan pasrah tapi dalam hati kau sebenarnya berang..?!!
ya,aku cuba berdepan dgn kebenaran..
Berdepan dan berLagak kau beraksi bagai riang..?!! hipokrit!!

ah.mungkin hanya aku yg perasan...
Ya kau perasan..!!!
itu semua khayaLan..
itu semua permainan..
itu semua penipuan...

Ya kini kau tahu bukan???
Kau terbeLit daLam simpuLan..
Kau terbuang jauh menjadi siaLan..
Kau harus mati..
Mati nya engkau takkan buat si poLan menyesaLi dan meratapi..
Mati nya engkau senang dia bernafas berLari dan menari..

ah.jangan di ikut hembusan nafas syaitan..
aku masih punya pedoman..
takkan aku tenggeLam daLam khayaLan..
takkan aku rebah di pangkuan jaLan..


Kau rasa sakitnya..

aku tahu..

Kau rasa peritnya..

ya aku tahu...

Kau mahu ia terus begitu?
tidak aku tak mahu..
Jadi,lepaskan...
ah.bukan mudah..meLepaskan.meLupakan.
Mudah jika kau kentaL dan cuba berdepan..
tapi,aku..... . . .. . . ..

minda dan hati takkan pernah menjadi kawan..
bersemadi daLam satu jasad..
tidak puLa mereka berteman..
acap kaLi suka berLawan..
kasihan tuan empunya badan...
diperkotak katikkan...

1 comment:

  1. MALAS
    aahhhhhhhhh...
    aku tak bace sampai bawah....
    kerna.................
    aku malasss......
    mata aku pun dah tak larattt...
    tulang pinggulku dah naik urattt...
    otakku nak berpikir pun dah berkarattt...
    jari-jemariku nak menaip pun dah menggeliatt...
    itulah kesimpulanku yang tersirattttt.....
    kerna aku MALAAASSSSSSSSSSSSS.......!!!!

    ReplyDelete