Saturday, May 9, 2009

kenapakah aku brnyawa?
masih perlukah aku bernyawa?
untk apa aku bernyawa?
masih bernyawakah aku?
bernyawa aku hari ini untk apa? untk siapa?
ada apa dgn nyawa?
akan masih lagi kah aku bernyawa esok, lusa dan seterusnya..?
dan jika masih,adakah berbaloi aku pertahankan nyawa ku hari ini?
apa beza nya nafas ku antara hari ini dan esok?
kerana selama ini sama sahaja tiada beza..aku tetap spt aku..nafas dan nyawa masih dikandung badan..
biarlah hati mati,selagi jantung punya upaya untk berdegup,
ku gagahkan jua diri ini untk terus bernafas dan bernyawa..
walau tiada beza...
walau tiada rasa..
walau sakit terseksa..
walau jauhnya hujung jalan ini.,
aku akn terus berlari..
hingga suatu hari nanti, aku akn berhenti,dan dgn megahnya berdiri!

1 comment:

  1. nyawa itu jiwa.......
    jiwa itu ati.......
    ati xkan mati slagi nyawa dan jiwa sebati.......
    indah xkan dtg klau x di cari.....
    tp akan menyerah dgn sndiri......
    myerah x bmakne takut mahupun berani....
    tetapi kesedihan ttp pasti akan turut d sulami......
    biarkan r ianye singgah d ati.......
    kerna ianye akan pasti hilang sndiri.........
    ;o)

    ReplyDelete