Saturday, May 30, 2009

semenjak dua menjak nih..

haiyh.. Seminggu dua nie jgn ckp arr penat.. kiLLers!!
tido tak cukup,makan tak bnyak,aktiviti senaman ringan setiap pagi skang da aku abaikan..
penat sgt buat ape ntah.. meLiLau jewk sana sini..penat jgk ke?

Baby Iman HadziQ da selamat lahir ke bumi... :)
27/o5/09 @ 0224 am.. congrats to my big br0 n kak syha..
cute kiLLers baby..aku try pegang kejap pon da nanges..
mmg takder tokoh keibuan Lansung! haih..
cmaner nak beranak nih.. kaget2..

hurm..kes yg Lg satu tu mmg tak dapat aku nk handLe dgn baik..
tak reti dah nak buat camaner..
rasa terkiLan pLus rasa bersaLah masih ada.
dah mmg aku degiL dowh..aku cakap thats it,no more makna nya,,
jgn harap arr aku nak angkat phone..
mintak maaf Lah banyak2..

Layan you tube argh!!
Leyh...hampeh toL Layan you tube..
takder kemajuan!

2 comments:

  1. siot tkene perangkap reverse psychology u kt ms.baby tu baru sgt.dlm stahun lbih lg sure die suke men2 ngn u

    ReplyDelete
  2. hahaha.. psycho sket tros teraniaya.. chaon,, baby tu ta suke maen2,dea suke muntah2 atas wambot i jewrk... huuuhu

    ReplyDelete