Tuesday, May 19, 2009

Entah kenapa,entah dari mana perasaan kacau bilau kecewa dan terluka datang menerpa ke segenap ruang hati aku..
Malam ni,baru aku kembali tersedar..
Kebenaran itu..Sumpah.Menyakitkan.
Di saat aku sedang menaip kala malam yg dingin ini,kabur pandangan mata melihat huruf2 di papan kekunci..air mata yg bergenang tak layak rasanya aku gugurkan kerana tak mungkin aku harus menangis lg..
Menangis kerana kebodohan sendiri?
Menangis untuk sesuatu yg sudah menjadi lumrah duniawi?
Sudah puas aku menangis kelmarin.
Dah jenuh aku meraung semalam.
Hari ini,tangisan jeritan dan lolongan aku hanya aku yg mendengar.
Terasa kesakitan yg memeritkan tatkala bibir cuba mengukir senyuman sedang
jiwa dan raga berperang hebat.
Terasa bodohnya aku bila mengimbas kenangan semalam.
Mungkin silap nya dtg dr aku.
Aku gagal menilai mereka.
Mereka yg suka bermuka muka.

im sorry syg..
i said "im cool"
but i wasnt..
i cant go on pretend like its nothing..
let all our moments remain as a history..
allow me 2 bury them far away beyond sight and memory..
tanx 4 everything


No comments:

Post a Comment