Thursday, June 18, 2009

Tak fak Der fer Tafa J0kf0k

Yearp..masih lagi sama..
Masih lagi dgn rasa yg kurang sempurna..
Masih juga lagi dgn hasutan antagonis yg tak mengenal erti jemu..
Begitu mudah manusia berubah..
Begitu payah jika aku yg disuruh,knp yea..??
Berbuih mulut si anu dan si polan mengulangi skrip yg serupa..
"girl..u really need to move on la..sudahlah weyy.."
Aku senyum sinis mengalih pandangan..
Sambil anak mata melirik ke arah "dia"
Tu dia..hehe..disana..
Redup2 mata aku merenung dari jauh..
Habis zoom biji mata ni,cuba mendapat gambaran visual lebih jelas..
Berbisik manja pula hati nakal menyebut nama si "dia"..
Ah..masakan "dia" boleh mendengar suara dari dalam..
Berulang kali aku menyebut namanya.. lagi dan lagi dan lagi tanpa henti....
Sekali2 seakan terjerit seolah memanggil..
Nasib baik tersekat di tgh2 paip kerongkong..
Aku lihat "dia" disana.. bersama teman2nya.. lagak gaya dan cara nya.. berkata kata entah apa.. aku ekori setiap sentimeter pergerakannya..
Dan aku pasti..itu masih lagi "dia"..
Jauh nya "dia" dihujung sana..
Tangan terlalu ingin menggapai tapi tak sampai..
Leka aku melayan perasaan yg macam dah terperasan..
Bibir bagai krem dek senyuman..
Sepasang mata yg sejak dari sepuluh minit tadi tak pernah terlepas pandang walau satu kerdipan...
Satu demi satu langkah ku pertaruhkan..................................


"Mak aok meletup!! erk.. adeh...."
cilakak haraaammm punye pintu kereta..
kucar kacir bunyi bungkusan beg plastik aku kutip atas jalan,dgn muka kerek and very the very innocent..senyap2 aku masuk duduk diam2 dalam kereta gigit choki2..

p/s: haiihh... rinfindufu afawakfak lahfah.... :p


3 comments:

  1. bangang skodeng "sidia" last2 gedebung dekat pintu kereta. "sidia" siapa ?

    ReplyDelete
  2. ahahhahahah gigit choki2...siapa si dia ni?

    ReplyDelete