Saturday, June 6, 2009

this morning...she thought.....

PAGI ini seperti biasa aku tak tidur..
Tapi,aku pasti yg pagi ini bukan seperti pagi yg seperti biasa aku LaLui..
Hari ini aku dapat meLihat matahari pagi yg redup terang menyuLuh bumi..
namun terang nya ia tidak puLa bisa menembusi ruang keLam hati ku..aH...
Aku tenang meLaLui Lebuhraya Karak.baLik TemerLoh aku hari ni...
suka betoL..Tapi tetap..daLam hati ni bergeLombang buas dgn seribu jenis rasa yg bercampur baur..
Nah..Gadis ToL tersenyum manis menghuLur baki duit. Semangat kerja pagi agaknya,getus fikiran ku.. Aku tumpukan anak mata jauh ke depan.. Masih fikiran aku buntu..masih hati ku jitu dgn sayu,,......
Asap rokok daLam daLam aku hirup,Laju Laju aku hembus,berkepuL2 asap di awangan..
Senak dada,panas tekak ciLakak.nyesaL jadi perempuan bermasaLah..aH...Merungutkan masaLah rekaan sendiri kau apahaL minah??
damn..aku betuL2 trapped....
i was gLad but now im trapped..
im stuck between the hurt and the pain..
DemmiT!!!!

3 comments:

  1. xpe jnji xjem.aku blik jem nk mati kot haha

    ReplyDelete
  2. lepak sudey weh. nk kalot buat apa kn. xda guna pon

    ReplyDelete
  3. chaon: haha,x jem kau kata? keter sumer berebut2 nak jalan dulu ke depan sumer kejar lauk kenduri kat kampung masing2 tau..

    kucing:hang tapenah pun lepak ngan aku.. nak lepak apa nya... sirap bandung pn hang tak tergamak nk belanja..haihh,,..

    ReplyDelete