Tuesday, June 2, 2009

pukuL 5 pagi yg macam haram

Aku tarik nafas..tenang....
Aku fokuskan anak mata aku tepat ke arah papan kekunci..
Jari jemari Lansung tak bergerak. adalah sekali sekali bergerak bertepuk tampar dgn nyamuk.
otak kosong..Lansung tak ada satu pun idea datang,..
Aku hembus nafas berbunyi dengus bila mata sekilas memandang skrin laptop..
Dunhill separuh dalam ashtray aku tak tergamak nak light..
Jgn isap.Buat stock sebelum tido jap lagi..
Sesungut haram punya nyamuk!!!!!
Tergamak jugak aku akhirnya memetik lighter...
Perghh...asap dia.... macam kiLang..
haa...kan da takde nyamuk...
ah ye habih da la...nak mendadah aper jap lagi sebelum tido??
demmit!!

3 comments:

  1. hahhahahahhahaha guna asap rokok jer eh..steady2

    ReplyDelete
  2. a aa..mmg mujarab..cuber lar try test.

    ReplyDelete
  3. puuiiittt...!!! takde idea gi la kopeh2 blog org lain... hahaaa... nyamuk...??? takpeee... jangan nyamuk yang ade cop 'nyamuk82' tu bahaye... hahahaa....

    ReplyDelete