Wednesday, October 14, 2009

yeahhh!!! akhirnya setelah sekian lama berdiam diri kini KEMBALI!! saya Rusimariana bt Bidin sekarang ingin bersuara dan melontarkan beribu million deretan perkataan yg dah hampir 2 bulan terperap dalam kepala hotak nie.. meskipun hari nie bukan lah hari yg istimewa,tapi ntah kenapa aku terfikir nak start memblog semula.. (perhatian kpd pengkiritik:jgn terus membaca kalau rasa tak suka kan perkara remeh)
antara perkara2 tak penting yg dah berlaku 2 bulan yg lalu..

1.Salah seekor rabbit perliharaan meesya mati kebuluran.. gila tak kebulur? 3 hari kena tinggal tanpa carrot mahupun kangkung..Sorry Chanel,,we miss u.. :(
2.Bulan ramadhan aku berjaya mengatasi record puasa tahun lepas.. tahun lepas hari pertama & hari terakhir puasa je aku puasa,tahun nie alhamdulillah dpt jgk puasa seminggu pertama..
3.07.09.09 tarikh keramat.
4.Hari raya tak semeriah biasa.Ada yg tak kena..
5.04.10.09 my 21st buffday.. kunci kebebasan akhirnya hak milik aku.. haggaaga
6.Ada sum1 bertamu di kalbu sudaaaa.. :)

Walaupun bnyak suka duka yg aku dah lalui dalam masa yg sesingkat ini,namun tak pernah ada sedetik waktu pun aku tak menyebut namanya.. zahirnya aku sudah dimiliki, tp jauh di benak hati masih ada dia berantai tak bernyawa..
aduh..puitis lah pulak.. sebelum makin meleret leret,,,

aku chow arh..hari dah siang!

1 comment: