Thursday, October 15, 2009

jauh tu yang payah..

"sayer taknak gaduh dgn awk..sayer tau sayer la yg salah. sayer sorry kayh syg,next time sayer tak buat lagi daaa..ai janjiiiee.."
itu ke yg dia nak dengar?
susah sangat ke aku nak kasi dea dengar?
siapa yg ego sebenarnya?
Apasal pulak aku yg nak kena pujuk?
merajuk sangat! eeuuww!
Dah terang2 bukan salah aku sgt pun.
bersalah nya mmg la aku,tapi....
benda kecik besar2 kan..
bukan aku tak nak dengar apa dia cakap
masalah nya dea bercakap depan kipas
macam aku tak tau
so,bunyi hangin kipas lebih power dr bunyi suara dia
mana aku nak dengar dia membebel apa.
tp aku pretend cam dgr tapi sebenarnya tak.
dia tanya lain aku jawab lain.
bongak nya aku kan?
dia marah.
padan muka aku.
aku cakap small matter buat apa nak marah.
dia merajuk.

*YUCK*

Relax ar..
Bukan aku pergi jual tanah pusaka turun temurun keturunan dia..?
yg tu bleyh la jugak nak dijadikan alasan merajuk.

*AMIK HENPON TYPE MSG.......DELETE BALIK CAMPAK HENPON*

Nak kata aku egois,kata lah..
biar dia tau dia tgh deal dgn perempuan mcm mana punya....
tak bleyh la manja sgt,awak tu lelaki.
nasib la dah jauh,mmg bikin gaduh.
takkan!
taknak!
kali ni apa nak jadi jadi lah!
aku tak mou text dia!
argh!
main2 sama melayu.

"ok lah.sayer tak mou gaduh lama2 dgn awk.tak beh! kira setel la eh!"

gampang bajek samseng punya ayat.
tunggu dia reply apa pulak..
kaget kaget..

yg penting
mengalah..
egois ada la sket lagi baki.
tp
mengalah je la..
dah sayang..
ehem2..
hehe

3 comments:

  1. Beb,
    Gua nak ajak lu datang lepak blog gua.Rilek rilek.

    selambe..

    ReplyDelete
  2. cuba ayat samseng ni. "go get a life." pasti berjaya

    ReplyDelete