Monday, June 7, 2010

kembali berpijak di kaki sendiri.

sudah terang sekarang.
yang dulu aku fikir ya rupanya tidak.
aku kira tolak tambah darab campur semua negativity dan positivity.
syukur bila total memberat kepada negativity.

muktamad.

kau dan aku,kita tidak sempurna.
ternyata kita tidak dicipta untuk saling melengkapi.

senang aku,senang engkau.
senyum aku,ketawa aku,hilai aku,menangis aku,
untuk engkau.
marah aku,kecewa aku,sedih aku,susah payah nya aku,
mana engkau??
engkau hilang.
engkau pergi.
engkau meminggir tidak peduli.
engkau lupa bahawa engkau terlalu aku cintai.
engkau mohon kemaafan kerana melepaskan.
lepaskan bukan sekadar perhubungan,
tapi juga impian,harapan,janji dan masa depan yg pernah engkau pertaruhkan.
engkau tegar melihat aku meratap menagis mengecil diri di tepi.
sekadar mampu mengusap ubun ku,pohon kemaafan berulang kali.
dan menyatakan sayang yg mana sungguh sayang itu bukan lagi sebenarnya sayang.
bersuara aku hanya minta mahu pulang.

nah,aku pasrah pergi dalam hujan malam.
pandangan kelam.
fikiran melayang ku seolah terbang.
kosong aku peri tak bernyawa.

damn it! kau memang tak guna!!!!

2 comments:

  1. oi org sekampung.apa cita ni.lama siot hilang

    ReplyDelete
  2. ahahahahahhahahahahaaaaa.... biasa ar sibuk temankan adik sedara naga tasik chini bertapa beb! wah3 ko punyer page kencang sekarang yeh... hebat2...

    ReplyDelete